Onsdag

Godmorgon godmorgon

Lyckligvis var det inga problem att somna igår. Tacka fan för det! Jag som alltid har svårt att somna hade svårt att hålla mej vaken igår.
Efter allt jag gjorde igår vore det konstigt om jag inte hade somnat. Oavsett vad så är jag svintrött idag. Jag är verkligen ingen morgonmänniska och jag sover gärna lite över 9 timmar.

Det sägs att frukosten är det viktigaste målet på dagen och att man gärna ska pressa i sej.. så.. det är exakt vad jag gör nu. Jag har ingen aning om ifall jag kommer få någon lunch idag så jag tänkte att det var lika bra att käka i förebyggande syfte. Inte för att det någonsin har funkat för mej. Jag blir hungrig om en timme oavsett vad jag äter nu, men ändå. För den goda sakens skull har jag dukat upp ordentigt här.

Om ett tag ska jag sticka iväg och jag har ingen aning om när jag kommer därifrån. Jag kanske blir inlåst på livstid.

Ha en grym onsdag


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0