Det vankas 30-årspartaj

Det är tidig lördagmorgon och det innebär att jag egentligen borde sova. Idag fyller min ena brorsa 30! Det känns rätt sjukt att ha en brorsa som är 10 år äldre än mej  Hur som helst blir det självklart stor 30-årsfest så jag kommer ha fullt upp hela dagen. Jag ska åka.. vart vi nu ska .. med pappa och hans tjej runt 17.00 så jag måste börja göra mej i ordning tidigt. Usch, det gillar jag egentligen inte. Jag föredrar att käka middag, vila en stund, sätta igång bra musk runt 19.00, hälla upp ett glas vin, börja göra mej i ordning och sen dra hemifrån runt 21.00. Ja.. jag föredrar långa utekvällar så jag drar gärna vid 21. Dom flesta av mina vänner är sällan klara då tyvärr. Dom drar ofta ut runt 23.00, vilket ger en kväll på ca. 3 timmar.

Det här kommer bli en rekordlång kväll om man drar iväg redan vid 17.00. Den som tror att jag åker hem sen vid tolvslaget har ju fel. Hehe. Känner jag mej själv rätt, vilket jag tror att jag gör, lär jag hitta min väg till festligheterna även om brorsans fest tagit slut för min del.

Anyway.. grattis brorsan


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0