Skor

  



Skulle nog inte banga på dessa från Nelly. 379 riksdaler går dom på.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: felicia - fotokobran

sv; jag har kollat din blogg många gånger och har fått som hum att du jobabr som modell, eller det ser så ut på dig. Men jag antar att du inte jobbar på sommaren så du kanske sökt ett sommarjobb, vet inte hur det fungerar på den fronten ?

Men tack för att du antog att jag spammar, du behöver inte svara om du ska snäsa.

2012-02-22 @ 21:46:51
URL: http://fotokobran.se
Postat av: Maddez ♥

Snygga :)

2012-02-23 @ 17:21:35
URL: http://maddez.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0