Min fredag

Hej

Min fredagkväll blev inte riktigt som jag tänkt. Jag och Roya sågs och kollade på film, som tänkt, men sen fick jag plötsligt ett samtal från After som ville att jag skulle komma in och jobba på Tempel. Klockan var runt 22.00 och jag satt i mjukisbrallor, men jag tog mej i alla fall dit.
Jag jobbade till 3.00 och sen började den långa resan hem. Fulla människor på tuben gjorde att resan blev längre och på grund av det fick jag vänta på bussen i en halvtimme.
Fulla människor alltså.. det pallar man bara ta när man själv är full.

Jag kom i alla fall hem vid  typ 04.30 och då var internet nere igen så jag kunde inte blogga. Istället blev det film och en stor kopp te. Jag somnade vid 07.00 så den här dagen blir nog rätt seg.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0