Min fredag

Klockan är snart 03.00 och det är fredag! Yeey  Fredag är en bra dag, speciellt om man vet att man ska göra något kul. Nackdelen är att jag är helt hopplös när det kommer till att somna om jag vet att jag ska göra något kul dagen efter. Jag är som ett litet barn dagen innan julafton.. eller min födelsedag .

Det roliga som händer denna fredag är att jag ska jobba. Hur ofta säger man det där? haha.
Att vara bartender är sjukt kul, jag hoppas att det håller i sej. Tyvärr tillhör jag arten som tröttnar på det mesta efter ett tag så jag antar att detta får bära så länge det bär och sen får jag hitta på något anntat

Såhär ser i alla fall min fredag ut. Ser nu att jag glömde lägga till ett möte klcokan 20.00, ajja.

Hoppas eran fredag blir lika great.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Maddez ♥

Låter som en härlig dag :)

Kul att jobba i en bar :) ?

kram

2012-02-17 @ 14:02:31
URL: http://maddez.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0