Kinderägg - leksakerna man alltid satte i halsen

Ikväll har jag haft den där lugna kvällen jag egentligen skulle haft igår. Jag skulle egentligen pysslat med en hel del idag men istället har jag suttit fastklistrad i soffan.
För några timmar sen käkade jag en god middag med mamma och mini. Han hade varit och handlat jättegott kött som han lagade tillsammans med klyftpotatis och bea - på min beställning.  Fast sen gör han ju alltid käket på sitt sätt. Han är riktigt duktig på att laga mat han  

Åh jusste, jag fick en liten överraskning också.



När han kom hem med kinderägg blev jag som ett litet barn igen, haha.
Kinderägg påminner mej om när jag var liten. Jag ville alltid ha kinderägg och den enda som köpte det till mej var farmor. Jag minns att dom var rätt dyra, jag menar det är ju inte jättemycket choklad direkt. Pappa ville aldrig köpa dom där äggen men farmor ställde upp hon. Tydligen älskar jag dom fortfarande lika mycket.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Kajsa

jag försöker få alla barbapapa!" Inte de lättaste dock :( säg till om du inte vill ha din (AA) haha

2012-02-14 @ 18:59:48
URL: http://kbhs.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0