Helt slut

Home sweet home. Jag struntade i att hämta ut paket och tar bilen och gör det snart istället. Jag ville bara hem.

På träningen idag körde vi sparring i 1:20 och direkt efter det fys på 200 armhävningar, 200 sit ups, 200 rygglyft och 200 upphopp. Ibland hatar jag min tränare.
Jag kom hem för typ 20 minuter sen och har så ont i kroppen att jag knappt kan gå. Sparringen var hård och även om jag börjar bli duktig får man ju ta en hel del smällar.

Resten av kvällen heter; hämta paket, äta mat och glo på film.. egentligen borde jag plugga in det praktiska i bartjofräsen. Om det finns någon energi kvar får jag väl göra det med.

Imorgon tar jag ledigt från träningen tror jag.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Hoppas du får en bra onsdagskväll :)

Några planer? :D

2012-02-08 @ 19:27:12
URL: http://mooollys.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0