Gratis ögonfransförlängning

När jag skulle sminka mej innan jobbet, märkte jag till min stora glädje att några av mina ögonfransar vuxit ordentligt. Jag har testat Recinolja på ögonfransarna 2 gånger och först funderade jag på om det verkligen kan vara oljan som har gjort det här, men jag kan inte komma på vad det skulle vara annars.
Jag får eventuellt fundera på att eventuellt tänka om när det kommer till den där oljan. Jag är ju lite skeptisk till såna här "mirakelprodukter", speciellt när dom kostar under 100 spänn. Mirakelgrejer brukar ju alltid kosta 1000 och uppåt.
Hur som helst slarvade jag ordentligt med oljan, eftersom jag inte riktigt tror på den, så det kanske kan vara en förklaring till varför bara några fransar har blivit längre.

Jag tog en bild från en tidigare sminkning och jämförde med en bild från ikväll, se skillnaden själva.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Caroline

Ricinoljan är hur bra som helst:) har börjat ta på mina fransar oxå;)

2012-02-14 @ 13:12:38
URL: http://frokenehn.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0