Shoppat på marknaden

På markanden köpte jag ett par as söta vantar och ett par skor. Skorna kostade bara 15€ och jag som älskar nitar.
 
Snacka om kap.
 
 
 
Förutom mina jättsöta vantar och dom snygga bootsen, köpte jag även 4 kilo apelsiner. Jag älskar att göra egen apelsinjuice. Det är så mycket godare än att köpa färdig, som dessutom innehåller massa skumma saker. Min egna är bara på riktigt goda apelsiner.  Anledningen till att man passar på att köpa det på marknaden, är såklart för att det är tre gånger dyrare i mataffär. 4 kilo på en marknad kostar oftast €2, vilket är 16 kronor just nu. Det är vad jag kallar cheap  Men när Pontus fick veta att jag hade köpt massa apelsiner skickade han den här bilden och nu vet jag inte om jag vågar äta dom längre.
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: mini notebooks

I was recommended this website by my cousin.

I am not sure whether this post is written by him as no one else know such
detailed about my problem. You are amazing! Thanks!

2013-01-10 @ 04:12:29
URL: http://www.laptopsspecial.com

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0