Sen lunch

Idag har inspirationen varit som bortblåst, det är därför jag inte har bloggat.
 
Det enda jag kan säga är väl att jag var duktig och tog mej iväg till gymmet när jag vaknade. Spinning 50 minuter, som planerat, och efter det gick jag direkt upp på löpbandet en stund. Mer om det sen.
 
När jag kom hem satte jag igång en film och käkade lunch.. lunch och lunch förresten. Jag gymmade från 14.30 - 16.30 så jag käkade "lunch" vid 17.00.
Jag var i alla fall svinhungrig när jag kom hem och vad fick man att äta lixom??
 
Ett glas apelsinjuice, en avocado, lite kvarg och ett jävla ägg.
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0