Regalo

I torsdags berättade jag att jag hade en ledig dag tack vare att Spanien skulle fira något. Då trodde jag att dom firade att Maria blev på smällen för det var vad jag hade hört. Förmodligen är det väl sant också. Jag har också hört att dom firar något med Paulus.. exakt vad vette tusan. Dagen är också mer känd som spanska konstitutionsdagen.. vilken jag inte heller vet något om.  Med andra ord är det inte mycket jag vet  mer än att man får vara helt ledig och det räcker ju rätt bra för mej.  När jag kom till skolan idag.. (eller aa nu är det ju igår) fick jag, och tjejen jag går min kurs med, presenter av min lärare.  Så himla gulligt av henne.
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0