Nyårsklänning

 
Hur fin var inte den här att ha till nyår?! Jag hade alla gånger kunnat tänka mej att springa runt i den om jag hade firat nyår i Sveige. Men å andra sidan gillar jag ju inte riktgit när det blir "polotröjeeffekt" som jag brukar kalla det. Jag vill gärna ha lite urringning och det beror väl mest på att det ser fruktansvärt löjligt ut att tyget går hela vägen upp till halsen när man har så stora bröst som jag har. Okej om man är platt, då ser det faktiskt ofta snyggt ut men på mej - nej.
Jag brukar känna mej som en uppstoppad falukorv. Men den här klänningen var så himla fin så jag hade kanske kunnat göra ett undantag.  Tur att jag inte ska fira nyår i Sverige, då slipper jag fundera på den saken.
 
För er andra så finns den hos Nelly för typ 500 pix.
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0