Mot gymmet

Nu ska jag strax byta om och sticka iväg till gymmet.  Idag ska jag köra armar och ännu mera mage. Jag brukar alltid köra en klass först och sen efter det springa upp till gymmet och dra i lite grejer, men idag ska jag göra tvärt om eftersom jag vet att zumban inte är tillräckligt jobbig för att mosa mej om jag kör en timme på gymmet innan.
 
Igår sprang jag på löpbandet för första gången på det här gymmet. Det var första löprundan på väldigt länge dessutom.
På 20 minuter sprang jag exakt 3 km.
 
Målet för kvällens träning är såklart att slå det, om så bara med 100 meter men jag ska baske mej komma över 3 km.
 
När jag gymmade i Sverige brukade jag springa 5 km på 30 minuter. Såsmåningom blir såklart målet att slå det.
 
Men jag tar det här såklart den svåra vägen. På 20 minuter ska jag över 3 km. Det blir tufft för mina korta små ben, men klart det går, och klart jag ska.
 
Nog om det. Fokuset idag ligger egentligen på armar. Jag har inte kört det så mycket på sista tiden så egentligen skulle jag behöva mosa dom ordentligt. Och det ska jag.
 
Later
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0