Mission 2 complete

J
Jag är sjukt stolt över mej själv idag. Svetten bokstavligt talat forsade, och morgonträning är inte alls min grej MEN.. Jag klarade mitt mål.
 
För er som har undrat varför jag räknar allt i kalorer så är svaret att man på dessa cyklar inte ser avstånd och passen är alltid 50 minuter så det ända jag har att gå på för att se hur hårt jag har kört är kaloriräknaren. Det handlar inte alls om att hålla på och räkna hur mycket jag har bränt. Så nu vet ni det.
 
Igår var mitt nya rekord 540 kalorier och målet idag var att i alla fall få 541 men det blev  bättre än så!
 
 
Det har varit en minst sagt hård vecka och nu tänker jag lugna ner mej med att öka och istället blir mitt nya mål att ligga på samma nivå men att öka styrkan och konditionen. När jag märker att 576 kalorier börjar bli lätt att uppnå då tänker jag börja göra nya mål igen. Men just nu är jag nöjd som det är.  Jag är helt enkelt fucking grym.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0