Månad 2 avklarad

Idag är det 2 månader sen jag flyttade hit. Herregud jag kan knappt fatta att det är sant! Först hade jag en månad ensam. Det var skönt som tusan. Sen kom morsan hit och satte lite fart på allt och sen har ju både Pontus och Nina varit på besök. Imorgon åker mamma hem och då blir jag ensam här igen.. fram tills jag bestämmer mej för att hälsa på alla i Sverige.
Men jag kan inte fatta att jag har bott här i 2 månader redan! Det känns som att jag kom nyss och ändå kan jag redan snacka en hel del spanska.. även om jag är lite blyg på den fronten fortfarande.
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0