Från min söta madre

Alltså det här är så himla gulligt. Jag var helt enkelt tvungen att ta ett kort och berätta om det.
 
Det var någon dag innan mamma skulle åka tillabaka till Sverige så ja.. det var ett tag sen.  Någon gång i slutet av november. Jag satt i soffan med min lap i knät och gjorde vad jag nu gör när jag sitter vid datorn. Mamma var ute och skulle kolla i affärer efter något och sen skulle vi åka och träna. Tyvärr kom hon hem lite försent så vi hann inte det, men min tränigsvärk sa mej att det inte gjorde så mycket.
 
Vad som i alla fall var så gulligt var att när mamma väl kom hem tittade hon på mej och sen några sekunder senare drog hon upp någut ur en påse och sa: Här! här har du en bamössa.
 
Ja.. som ni ser har jag inte ens öppnat den än.  Men jag tror faktiskt att jag ska införa lite jacuzzibad på lördagar och eventuellt även fredagar och då kommer min älskade lilla badmössa komma väl till pass.
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0