Bjöd på lussebullar idag

Idag fick jag faktiskt ta mej en lussebulle, trots min extremhårda livsstil.  För idag tog jag med 3 och bjöd min lärare och tjejen som går på min kurs (och dom kan ju inte få och inte jag).  Min lärare är från Tyskland och tjejen är från Belgien så ingen av dom hade ens sett lussebullar tidigare. Som tur var tyckte dom i alla fall att dom var goda. Men det är ju rätt självklart när det är min mamma som har bakat dom.  Jag berättar lite mer om det i en videoblogg som kommer upp om ett tag.
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0