Avdomnad

Nu är jag tillbaka igen. Jag sitter halvt avdomnad i soffan med ett glas apelsinjuice och ett äpple och tittar på pengarna på bordet. Jag tycker att det är så himla kul när dom svarar fel och förlorar alla pengar.  
 
Nu sitter jag med ricinolja i håret och snart ska jag hoppa in i en varm dusch innan jag ska se på TV3 Dokumentär. Idag är det om otrohet, och ni som följt min blogg ett tag vet ju hur jag drar i det ämnet. Det ska bli kul att se hur andra resonerar.
Men innan dess måste jag hinna med min läxa. Ja.. fullt ös.
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Katja - Säljer Mary Kay produkter

Sv: Jo jag vet.. Jag jobbar på Pressbyrån så måste konstant fråga folk, asjobbigt. Det borde istället vara lag på att man ska fråga om kvittot och inte att man ska ge kvittot för folk vill ju inte ha.. Men det finns ju en del idioter som sätter lagar ^^

2012-12-10 @ 22:20:56
URL: http://katjasplace.blogg.se
Postat av: Julia Lemon

Vad fin! :)

2012-12-11 @ 12:44:38
URL: http://julialemon.nu/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0