9 december

Hej
 
Hur är det med er idag?
 
Jag tog en lång sovmorgon igen och min förkylning verkar aldrig släppa. Undrar om det helt enkelt är så att det är för fuktigt i luften så att det inte spelar någon roll hur varmt jag försöker göra det. hmm.. jobbigt som fan är det i alla fall.
Just nu sitter jag och gör mitt bästa för att plugga spanska. Det går inge vidare för det jag gör just nu är verkligen as svårt och to be honest  - jag fattar ingenting av det.
Jag kan snabbt understryka att detta är något jag troligtvis aldrig kommer använda när jag pratar. Det är ju så med språk - vissa saker finns, men används aldrig. På samma sätt finns det ju flera sätt att bygga upp en mening. Typ:
 
Jag sket på mej när jag gick till skolan
Jag gick till skolan när jag sket på mej
Skolan gick jag till när jag sket på mej
 
Alltså då tar man väl det lästtaste.. eller?
 
Jag tror att det är något sånt där jag håller på med just nu, men som sagt så fattar jag ju absolut ingenting. Ajja, bäst jag fortsätter med det jag inte fattar någonting av. FML
 
Hoppas ni får en mysig söndag
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0