29 december

Hej
 
Nu är min sömn officiellt förstörd. Jag somnar aldrig före 4 numera och även om jag borde gått upp när alarmet ringde, gjorde jag inte det. Idag kände jag för att bara ligga kvar och dega i sängen. Det var kanske inte så jättesmart. Jag gick i alla fall inte upp förrän vid 16.00, lagom till att Harry Potter började på 3:an . Så just nu sitter jag och kollar på filmen och ska snart få i mej lite mat.
Jag kan ju råglömma att sova i natt i alla fall. Förhoppningsvis kommer jag på något vettigt att göra.
 
Hoppas ni får en bra lördag
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Emelie, EMMIQ - Frisör & Vardag

sv: Tack så hemskt mycket ! :) Ja visst hade jag tur !!

Hoppas din jul varit bra och att du får ett gott nytt år !! :)

Några nyårsplaner ? :)

2012-12-29 @ 20:32:30
URL: http://emmiq.blogg.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0