27 december

Hej
 
Så var det redan torsdag! Veckorna springer verkligen fram och jag hänger verkligen inte med!
 
Idag har jag i alla fall en fullspeckad dag. Först och främst ska jag käka lite strax. Det blir en snabbt ihopslängd sallad bara. Om en knapp timme ska jag börja göra mej i ordning och sen sticka iväg till det där mötet. Usch jag undrar verkligen hur det ska gå.
Jag brukar vara nervös inför såna här möten i Sverige och nu är det i Spanien!
Dessutom råkar snubben jag ska ha mötet med vara en person som inte bara babblar väldigt fort, utan också mumlar extremt mycket. Risken att jag inte ska förstå ett smack är rätt stor och risken att jag kommer stå och nicka och låtsas att jag förstår är ännu större.
Det var så jag gjorden är jag var där i lördag.  Visst catchar man en del men när man sen tänker efter ett tag senare blir man plötsligt osäker på om man har förstått det viktigaste. Men frågar man för mycket är risken att man förlorar allt så man får helt enkelt chansa.
Än så länge har det väl gått ganska bra, eftersom jag i alla fall har fått till dert här mötet.
 
Vi får se hur det går. Wish me luck med det!
 
När jag kommer hem igen måste jag plugga och käka lite innan jag ska sticka iväg till nästa möte. Antingen blir det ett möte med löpbandet och maskinerna eller så blir det ett möte med en stor blå boll.. hmm..
En sak är i alla fall spikad - Bodycombat.
 
Ha en bra torsdag people
 
 
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0