26 december

Hej
 
Jag fattar inte vad det är med mej! Jag sover nästan ingenting längre och ändå kan jag inte sova på nätterna. Inatt somnade jag runnt 4 tror jag. Jag är så himla trött på att somna på morgonen och sova halva dagen.
Jag kom i alla fall upp strax efter 13.00 och jag hoppas verkligen att jag kan sova ikväll.
 
Den timmen som jag har varit vaken har deti alla fall hänt massor! Eller egentligen inte. Jag har käkat lite.. MEN! Jag var ju och sökte lite jobb i lördags och en av 3 chefer som jag pratade med hade skrivit till mej på facebook efter det. Men det såg jag inte förrän nu när han skrev igen. Tyspikt!!
Hur som heslst har vi bokat ett möte nu.  Jag, lilla jag, har bokat mitt livs första möte på spanska.  Och jaa... jag hade google translate till hands  Mest för att se till att jag verkligen fattade vad han skrev och vad jag svarade.  Det kan bli jävligt pinsamt annars. Men nu suger ju google translate ganska ordentligt, så man får väl nästan fastställa att jag skötte jobbet själv.
 
Resten av dagen ska jag plugga plugga plugga!! Viktigt viktigt viktigt!! och sen ska jag till gymmet och spränga min kropp.
 
Hoppas ni får en bra onsdag
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Emma Lannebrink

Nu är julen nästan över, så tänkte kika in och hoppas att du haft en mysig jul!
kram

2012-12-26 @ 15:24:56
URL: http://adhdochfoto.se
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Snygg bild! :)

2012-12-26 @ 18:55:15
URL: http://adaras.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0