25 december

Hej
 
Idag har jag varit sjukt seg hela dagen. Jag gick inte och la mej förrän vid 4.30 i morse och då kunde jag inte somna. Jag tror att jag somnade vid 7-tiden och sen ringde mitt alarm 10.30.
Jag gick upp, lindade in mej i täcket, släpade mej ner till soffan och där har jag suttit hela dagen. 7:an visade nämligen dom nya avsnitten av Dallas och även om jag aldrig sett serien förut, fick jag ett litet sug att streckse en serie. Tänkt och gjort.
 
Nu är serien slut. Jag är trött, seg och mår illa av att jag inte har rört på mej. Tur att jag ska börja ett nytt uppdrag imorgon. !
Nu ska jag försöka ta till några krafter och plugga lite.
 
Hoppas ni har haft en bra juldag
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0