17 december

Hej
 
Den här måndagen blev inte riktigt som jag tänkt mej. Jag gick upp, käkade frulle, gjorde mej i ordning och cyklade till kursen - bara för att få cykla hem igen.  Jepp.. lektionen var inställd. Och det värsta var att jag kände på mej hela vägen till plugget att den skulle vara det. Men men, en extra cykeltur skadar väl inte. Men jag är sjukligt trött på att cykla samma väg varje dag fram och tillbaka. Hade jag vetat att lektionen skulle vara inställd hade jag ju kunnat cykla åt ett helt annat håll.
Men en extra helgdag är väl egentligen aldrig fel. Istället för att sitta i plugget har jag äntligen betalat räkningar, skönt att ha det gjort.
 
Om en stund ska jag försöka plugga massa massa massa så jag får kläm på något snart och eftersom det är mulet idag blir det perfekt att krypa upp i soffan med en bok efter det.
 
Ikväll blir det träning, finally!
så innan jag gör något annat ska jag knåpa ihop ett träningsschema för veckan.  Schwéét.
 
Hoppas ni får en bra start på veckan
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0