15 december

Hej
 
Idag har jag en lugn och slapp dag. För någon timme sen cyklade jag iväg för att köra ett svinhårt pass på gymmet, men det blev inte riktigt som jag tänkt mej. När jag kom dit var gymmet stängt så det var bara att cykla hem igen. Jag är faktiskt skitbesviken, men sånt händer. Istället sitter jag och kollar på 3:an som visar film, efter film, efter film och ser till att vara nyttig.
 
Har man inte tränat förtjänar man verkligen inget gott. Ikväll flir det fläskfilé till middag. Det är väldigt fettsnålt kött så det passar mej bra.  Till det blir det massa sallad bara och som kvällssnacks har jag apelsiner, äpplen och mango.
 
Hoppas ni får en bra lördagkväll
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Julia Lindblom - My blog, my problems!

Du bor i spanien va? Bor du där ensam eller har du din pojkvän eller någon med dig? <3
kram!

2012-12-15 @ 18:00:35
URL: http://julialindbloom.blogg.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0