14 december

Ajja för att släppa ämnet. Det där går ju att vrida och vänta på hur länge som helst så man gör nog bäst i att inte dra i det för länge för det leder oftast inte någonvart.
 
Idag är det dne 14:e december och precis 10 dagar kvar till julafton. Snart var det slut på även detta år. Shit vad tiden går fort! Det går knappt att fatta det.
 
Det är fredag igen och det är jag glad för. ska spendera min kväll framför tv:n tillsammans med en sallad.  Jag trampade iväg till gymmet efter plugget men då var det stängt och tja, har man väl parkerat arslet i soffan är det ju väldigt svårt att ta sej ut igen. Dessutom har jag sjukt ont i knät så jag tror jag ska sitta där jag sitter och försöka komma upp till  spinningen imorgon bitti.
 
Hoppas ni får en bra fredagkväll
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0