Tisdag

Hej
 
Idag har det varit fullt upp hela dagen och jag är faktiskt ganska trött.  För en gång skull får man vara trött redan vid den här tiden och det känns rätt bra.
Det har nog mycket att göra med att jag gick och la mej vid 3.30 i natt och somnade betydligt senare än så och gick upp redan vid 12.00. Det är tur för mej att jag är trött för jag ska upp så tidigt som 9.00 imorgon. Så tidigt har jag inte varit uppe sen jag jobbade på Piggen och det var ju ett tag sen.  Jag ska hur som helst upp till tandläkaren. Fy och blä, men det behövs.
 
Idag har jag firat pappa hela dagen. Jag vet inte hur mycket hande fylde men han fylde år i alla fall.  Dagen har bestått av att handla, hämta farmor med bilen, äta, fika, prata, skratta, lämna farmor med bilen och puh nu sitter jag här. Förhoppningsvis håller tröttheten i sej ett tag till.
 
Hoppas ni har haft en bra tisdag
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0