Tiden är en märklig pryl

Idag är det redan 1:a augusti! Det känns helt sjukt! Det är inte många månader kvar innan vi kör igång 2013. Usch vad tiden går fort.
Det var inte länge sen man var två äpplen hög och nu har jag redan vandrat på jorden i 20 år. Det var hela 5 år sen jag startade den här bloggen och ändå kan jag nästan minnas några av mina första inlägg.
 
Tiden är en märklig pryl. Det går så fort att man inte hinner med. Saker man trodde inträffade för en månad sen visar sej vara ett år gammala grejer. Men ibland när man vill att tiden ska gå riktigt fort har den en tendens att saktar ner överdrivet mycket. Är inte det väldigt ironiskt?
 
Jag tycker nog fan det - att tiden är rätt ironisk.
 
 
 
Min första outfitbild.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0