Söndag med Ebba

Idag har det varit en bra dag.  Även om jag inte lyckades somna i natt heller, kom jag upp i tid. Eller tja, jag drog mej så länge jag kunde. När jag väl kom upp var det sanbba puckar som gällde och sen kutade jag iväg till bussen och åkte in till stan. Runt 13.00 mötte jag upp Ebba och sen gick vi och käkade lunch på Sandys.  Den här gången blev jag igenkänd när jag kom dit.  Det krävdes några besök men sen så.
 
Vid 3-tiden började jag röra mej hemåt igen. Först tänkte jag kolla med Olivia om det var något kul på gång men sen bestämde jag mej tillslut för att åka hem.
Det blev ju dessutom en bra eftermiddag ändå.
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0