Onsdag

Nog med gnat. Nu ska vi ha kul istället.
 
Idag var jag hos tandläkaren, som planerat, och sen kom jag hem och tog det lugnt några timmar innan jag åkte till det nya jobbet.
Dagen har känts väldigt lång måste jag säga, och det beror nog på att klockan ringde 9.00 i morse istället för 12.00, och jag gick upp 9.30 istället för 14.00.  Jag åkte mot jobbet vid 14.00 och då kändes det som att det var kväll redan. Tja, hade man slagit ut allt på mina normala tider hade det ju i princip varit kväll. Det var ganska nice att få lite dagsljus för en gång skull.
 
Det var väl dock inte den bästa dagen att provjobba på. Regnet öste ner så det var rätt folkdött på serveringen, men det är rätt soft om det är det första dagen. Då hinner man verkligen kolla igenom allt. I och för sej lärde jag mej väl det mesta på 1 timme.
 
Jag kom därifrån redan strax efter 16.00 och eftersom det fortfarande regnade väldigt mycket när jag kom till min cykel, såg jag lite perfekt tid till shopping. Jag menar, vad skulle jag annars göra? bara stå där och vänta? Knappast.
 
Jag kom hem vid 18.00 och resten av kvällen har varit lugn och skön. Egentligen skulle jag tränat men på grund av vissa omständigheter när jag skulle till jobbet, är mina träningkläder helt genomblöta. Men jag funderar på att lösa det hlea på ett annat sätt... Om jag orkar.
 
Hoppas ni har haft en bra onsdag
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0