Onsdag med Olivia

Hej
 
Idag är jag småsliten igen.. typiskt! Gårdagen blev verkligen inte som jag tänkt mej. Min tanke var att jag och Emilia skulle spela biljard, käka lite och sen skulle jag åka hem och sen till gymmet. Men nej..
 
För en stund sen åkte Olivia härifrån för att jobba Stackarn jobbar natt och även om jag vet hur det känns tycker jag riktigt synd om henne haha.
Vi har i alla fall chillat hos mej, suttit i soffan och bara degat och snackat. Mysigt värre! Hon tog med sej lite kläder till mej också, det har jag ju brist på så.
 
Resten av min kväll borde heta gym. Jag ska verkligen försöka men jag tror starkt att jag kommer avstå, dels på grund av mina smalben och dels på grund av den lilla baksmällan och dels på grund av att film är såå mycket softare än att stå och flåsa på gymmet.
 
Hoppas ni har haft en bra onsdag
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0