Onsdag

Hej
 
Idag blir det ytterligare en seg dag, men jag tänker inte klaga. Jag menar, hur många perioder får man i sitt liv när man bara kan sitta hemma och chilla vid datorn eller glo på film en hel dag  (?) Utöver det har jag svinont i mitt öga så jag känner inte direkt för att springa ute på stan med kompisar.
Istället ska jag ta mej till en mataffär och handla lite och sen ska jag testa mina hair colour chalk.  Det kommer ett klipp på det, så håll utkik.
 
Hoppas ni får en bra onsdag
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0