Nya skor

Ålrajt, jag har redan avslöjat att jag fick hem mitt skopaket idag så jag kan lika gärna visa upp lite pix.
2 par skor förtjänar 2 inlägg, jag tror att skönheten i skorna kommer fram mer om jag delar upp det.
 
Till att börja med har vi dom här otroligt fina klackarna. Jag fullständigt dog när jag öppnade den första skokartongen. Först tänkte jag att klackarna kanske var lite väl för höga men efter att ha tittat på dom en stund och sen provat dom var jag fullständigt såld. Så otroligt sköna! Jag älskar det nuvarande skomodet. Höga klackar men feta kalckar, det gör att det är så oerhört mycket bekvämare att gå i dom. Dessutom att plattå är inne, det är riktigt soft. Nu behöver man inte kriga lika hårt för att gå i höga klackar.  Nu kan till och med brudarna som inte kan gå i klackar, gå i klackar - Awesome!
 
Personligen tycker jag att skorna sitter som en smäck och dessutom är dom riktigt bekväma, som om dom var formade efter mina fötter.  Jorå, dom kommer användas flitigt. Jag är så himla nöjd med att det var så snabb leverans också. Jag beställde dom torsdag den 2:a och sen är det lixom helg och jag får dom redan på måndagen. Riktigt nöjd, kommer definitvit beställa igen.
 
 
 
♦ Klackar - Missguided - £ 35.99
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0