Min helg

Hej
 
Det är måndag kväll.. eller tja, nu är det tisdag morgon och jag har verkligen ingen som helst koll på läget. Min helg har varit as grym men konstig på samm sång.
I fredags käkade jag tacos hos mamma mitt i natten packade jag en väska och åkte hem till Jossa. Jag, Jossa och Olivia körde ett litet sleep over- party och tidigt nästa dag - typ 14.30, bar det av mot Strängnäs.
 
3 bilar kom för att hämta oss och sen åkte vi som en liten karavan ut på landet. När vi kom fram drogs spriten fram och sen var festen mer eller mindre igång. Jag önskar att jag hade tagit lite bilder men det fanns ingen tid för det.
 
Vi grillade, snackade, skrattade, spelade fyllespel, badade och dansade. Typ vad man kan kalla en magic night. Musiken var hög, vädret var toppen och alla var fulla och glada. Det kunde inte bli bättre - eller tja, jag är fullständigt uppäten av myggor men annars ska man väl kanske inte klaga. Visst finns det såklart några saker jag gärna hade gjort annorlunda den kvällen men what the hell.
 
Jag gick och la mej sist. Jag fattar inte varför det alltid blir så. Yngst, fullast och piggast - varje gång. Lyckligvis var jag en av få som fick tag i en säng. Medan jag gick och sparkade på alla som sov på golvet slog klockan tidig morgon och tillslut gav jag väl upp och insåg att festen var slut.
 
På söndagen fick jag åka med en av bilarna hem till Stockholm. Jag såg ut som ett monster men orkade inte bry mej. Jag var glad att jag hade tagit med mej ett par mjukisbrallor, så dom åkte på och sen sov jag halva bilresan.
 
Efter det har jag tappat tidsuppfattningen lite. Jag var en kokt grönsak hela söndagen. Jag slappade framför tv:n, käkade, kollade på film och sov. Precis som jag brukar när jag är bakis. Till min stora ångest mådde jag faktiskt inte helt bra när jag vaknade idag. Jag har varit seg hela dagen så varje minut av denna trevliga måndag, har spenderats framför tv:n med x antal filmer. Jag vet inte ens hur många jag har sett.
 
Hur som helst är det tisdag nu och jag planerar att göra något bättre av denna dag än vad jag gjorde av min måndag. Först ska jag chilla lite till och sen försöka sova några timmar.
 
Det var min helg, och det är faktiskt himla synd att jag inte tog några bilder så ni får en partybild från förra sommaren. En tidig morgon när jag började likna ett monster.
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0