Lördag

Hej
 
Jag börjar med att säga att jag hade en helvetesnatt i natt. Först och främst skev jag ju sista inlägget vid 04.30. Jag trodde faktiskt att jag skulle somna när jag väl stängt ner systemet men nej.. verkligen inte. Efter några timmar av vridande fram och tillbaka, gav jag upp. Jag gick upp, gjorde frulle i form av pasta och köttbullar och sen strecksåg jag hela Solsidan säsong 2. När jag var klar var klockan strax efter 11.00 och då bestämde jag mej för att göra ett nytt försök att sova. Jag ställde alarm på 3 timmar men hann knappt påbörja sömen innan min pappa ringde. Efter att ha babblat med honom en stund somnade jag äntligen och bara några få timmar senare blev jag väckt av att telefonen ringde igen.
Jag låg kvar och snarkade ett tag till men somnade aldrig riktigt ordentligt efter att alarmet ringt klockan 14.00. När klockan var typ 16.00 tog jag mej i alla fall upp, trött som ett svin. Det blev en väldigt lugn dag efter det kan jag säga. Jag har lagat massa mat, ätit lite och kollat på film. Vips så var klockan 21.00!
Trist dag, verkligen!
 
Mammsen tjatar lite på att jag kan åka hem till henne och sätta mej där. Hon kom precis hem från Pride så det går väl egentligen ingen nöd på henne, det är mest det att jag är så förbannat uttråkad här. Min kväll lär väl fortsätta såhär - film.
Senare i natt tror jag att jag ska sticka iväg och gymma faktiskt.. Jag behöver röra lite på fläsket. Det blev ju bara 10 minuter crosstraining igår och det är ju inte mycket att hänga i julgranen. Jag gillar att slå ihjäl en del av natten på gymmet.
Vissa säger ju att det är dumt att träna på natten, andra säger emot. Jag vette fan vad jag tycker. Jag har ju tränat mest på natten på sista tiden och jag är väl egentligen mest rädd att det ska vara förgäves men jag vet ju inte, det kan ha gett något.. eller inte. *Suck*
 
Ha en bra kväll gott folk
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0