Lita spike

Som jag förklarade när jag först la upp att jag hade klickat hemma dessa spikes, är jag glad att dom är i mocca. Dels gillar jag mocca för att det är svartare än skinn och det ger en riktigt snygg kontrast till silvernitarna, men dels slipper jag att folk kollar på dojorna för att leta efter tecken på att dom är fejk.. Jaa exakt så löjligt är det i storstan. Antingen har man äkta eller så har man det inte alls. Att gå runt med en fejk-gucci väska till exempel, det är inte bara ganska fult utan väldigt fel. Folk stirrar direkt. Jag har personligen aldrig brytt mej men jag har ändå planerat att köpa äkta JC spikes en dag så det är väl kul med ett par i mocca nu. Utöver materialet så är dom faktiskt skrämande lika äkta JC spikes.
 
Otroligt sköna och otroligt prisvärda. I'm in love!
 
 
♠ Skor - Missguided - £ 54.99
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0