Jag har stor, vill du knulla?

 
När jag ser den här bilden tänker jag på två saker; dels att den är rätt humoristisk (den tanken är ju svår att undvika)
men också vilken typ av sanning den speglar.
Det var kanske inte meningen när bilden gjordes, knappast gissar jag. Men jag kan ändå inte rå för att jag tänker lite längre.
 
Alltså, det jag tänker är betsattheten av storlek. Tjejer snackar alltid om att skaffa större bröst och killar tjatar alltid om att kirra större kuk... det vill säga när dom inte går och snackar om hur otroligt stor dom redan har (oavsett om det är sant eller inte).
Hela grejen är bara helt sjuk tycker jag. Vem fan har tutat i folk att det ska vara så himla bra att saker ska vara stora?
Vilket i och för sej är lite motsägelsefullt när man på riktigt får veta att man lever om man har en lite för stor mage.
 
Hur som helst.
Jag kan inte snacka för killar, såklart. Fast jag tycker att dom är lite töntiga som så blint tror på storleken när det klottras överallt att teknik slår storlek med hästlängder... Eller, en ny teori. Det kan vara så att killar försöker få tjejer att tro att dom är besatta av storleken och skyller på den för att det är desto värre att få höra att man har dålig teknik.. jag menar tekniken KAN man ju faktiskt göra något åt, och borde göra något åt innan man får höra att man är kass i sängen.
Så.. antingen är storleken något man är besatt av för att man på allvar tror att det är så himla viktigt, eller så är man besatt av storleken av anledning att man vill gömma sej för det riktiga problemet.
 
Som sagt, jag kan ju inte snacka för killar men jag har en känsla av att deras tankar kring storlek inte springer alltför långt bort från tjejernas tankar.
 
Tjejer däremot, dom kan jag snacka för. Och där är det fullständigt idiotiskt att hålla på med storlek. Okej, var besatt men gör något åt det för fan.. alltså med hjärnan.
Bröstförstoring borde till viss del förbjudas tycker jag. Litegrann, visst, giganter, för i helvete nej!
Hade jag fått välja hade jag valt två mindre kompanjoner. Det är inte så jävla glammigt med stora bröst.. det är inte som tjejerna med småttingarna tror. Tvärt om.
 
Tunga, ivägen, blir mycket lättare hängiga, det är i princip omöjligt att hitta rätt bh-storlek i en vanlig affär, ska man ha en bh i rätt storlek får man gå till en kärringaffär och köpa underkläder i beige, svart och vitt oj vad sexigt. Dessutom är det det första folk ser - skitkul i början, deprimerande efter ett tag. Vart man än går stirrar folk, pekar och snackar som om man var ett freak. Tjejer hatar en, såklart, killar dregglar, såklart. Och allt handlar enbart om sex och inget annat. I princip är det omöjligt att bli tagen helt seriöst, eftersom många utgår ifrån att dom inte är äkta, eller så tror dom att man har pushat upp för att göra sej till. Folk spekulerar som idioter istället för att fråga. Oavsett vad blir det aldrig någon rolig slutsats. På krogen ses man som ett lätt offer och i mitt fall som blond blir väl inget egentligen lättare. Hey playboy bunny!
Vidare är det jävligt svårt att se ut som en liten söt tjej som man gärna tar med hem till föräldrarna, det är svårt att träffa en seriös kille och dessutom ser man otroligt mycket knubbigare ut eftersom brösten syns så tydligt. Det är svårt att hitta kläder som passar, till exempel är oversizetröjor något som får en att se ut som svampbob fyrkant och klänningar måste i princip alltid köpas i stretchigt material, annars går dom inte att knäppa om man är relativt fit i resten av kroppen. I många aktiviteter är stora bröst i vägen, något så lätt som löpning blir något svårare med två bollar som hoppar upp och ner, ont gör det dessutom så fram med en dyr bra sportbh.
Det var lite av en typisk dag i mitt liv i alla fall. Sååå kul är det med stora bröst.
 
Och jusste.. Glöm inte; Hej ryggproblem!
 
Dessutom finns det gott om killar som föredrar små bröst - förmodligen har jag prickat in i alla fall några av anledningarna.
 
I korta drag tror jag att mycket av besattheten kring storlekar handlar om prestige  - för att såklart inte glömma ideal.
 
Personligen tycker jag att det är jävligt synd att så många killar har fått för sej att allt handlar om storleken. Stor kuk = bra sex.
Om killar som tänker så skulle lägga lika mycket energi på att fundera över sina tekniker, som dom gör på att tänka så, skulle man verkligen kunna snacka om en positiv kurva. Jag vet inte hur många killar jag har träffat som i princip har inlett med: Hej, vill du knulla? Jag har stor så du vet.
Jaha.. okej..
Jag har också träffat killar som i princip ursäktar sin storlek precis innan dom ska sätta igång.
Gud vad tändande.
 
Jag undrar om man någonsin kommer få höra: Tjena, jag är rätt bra på missionären.
Förmodligen inte.
Nej, jag vet inte hur många gånger jag har sagt till killar som har börjat jiddra om storlek med mej, att det är något som man såklart har visst intresse av men inget som ska vara i centrum. Herregud vad man har träffat killar som har varit värdelösa - helt ärligt. Teenagesex, som jag hatar så mycket. Det blir dessuomt ännu värre ju större kuken är.
Usch, jag mår illa när jag tänker på det.
Teenagesex-snubbar är för mej egoistiska killar som tror att dom är duktiga och som tror det enbart för att dom är ganska säkra på att dom har en bra storlek på polaren down under. Hemskt.
 
Anyway.. nu blev det ett långt inlägg och det känns som att det blev luddigare för varje ord jag skrev.  Bra jobbat issa. Efter drygt 5000 inlägg har jag glömt hur man skriver en text som går att förstå.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0