Fredag

Hej
Så var det fredag igen och jag har haft en ganska stressig dag. Jag skulle gått upp vid 12 men det blev 14 istället. Jag började med 10 minuter crosstraining och sen slängde jag i mej ett ägg, några groddar och 2 skedar lättkeso. Efter det började jag göra mej i ordning och när jag var klar åkte jag iväg för att handla mat för helgen. Som tur var hade jag bil annars hade kag aldrig hunnit. Snabbt som fan i affären, snabbt hem. Väl hemma fixade jag det sista på Meh själv och sen var jag on the road igen 10 minuter senare.
Nu sitter jag på pendeln på G till söder. Jag lyckades övertala Olivia att gå på tacobuffe så Here we go.
Ska försöka få henne att ta kort på mön Outfit också.

Later


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0