04.00

Nu återstår bara en sista grej, och jag ljuger om jag säger att jag inte har längtat. Det har varit en lång dag, speciellt med tanke på att jag blev väckt 6.30 vilket är ytterst ovanligt när det kommer till mej. Jag har jobbat, chillat, städat, tvättat. Nu orkar jag baskemej inge mer.  Jag ska bara skölja ur min hårinpackning, beundra min slarviga upphängning av tvätten, smörja in kroppen, vädra lite snabbt och sen krypa ner mellan dom nybytta lakanen fucking naked. Låter det inte heelt underbart!?
För min del finns det i alla fall inte mycket bättre saker än att sova i en nybäddad säng. Vi hörs imorgon gott folk.
 
Godnatt typ
 


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0