Worn by Stuumpan

Här är fredagens outfit. Jag står på tå, det är därför jag ser lite halvskum ut.  Jag hade ju inte heller planerat att festa den kvällen så det är ju inte direkt en partyoutfit, men jag kan i alla fall bekräfta att folk glodde. Så fort man sätter på sej något annat än svart och vitt blir man uttittad i den här jäkla stan. Det är som att alla tänker: "Hur fan ser människan ut?" bara för att man inte ser ut som en jävla servitris.
Uppenbarligen bryr jag mej inte, för såhär såg jag ut.



♥ Skinnbrallor - H&M
♥ Skjorta - Gina
♥ Jacka - H&M
♥ Uggs - Canada snow
♥ Lövörhänge - Gina


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Ernst Joakim Hermansson (från Elle magazine)

Hej Isabell! Jag har tittat runt lite på din blogg, och jag måste säga att det ser helt fantastiskt bra ut! Jag och resten av kontoret tror att du skulle pryda framsidan på nästa Elle magazine alldeles utmärkt. Är mode en central punkt i ditt liv? Det verkar onekligen så, din outfit är helt magnifik. Titta förbi på kontoret så kan vi tala om din framtid.



Släng iväg en "puss" på min mail är du snäll!

vänliga hälsningar,

Ernst J Hermansson

2012-05-17 @ 23:27:18

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0