When you're in a mood for a deplist

Jag lyssnar på… fläkten från min dator

Jag har insett att min senaste kyss... var en make up på fyllan

Jag mår bäst när jag… är full eller utomlands

Stockholms bästa stadsdel är… ...

Den bästa krogen heter… Det variera från kväll till kväll

Jag pratar… Uppenbart alldeles för mycket skit

Jag älskar/tycker om… Jag har ingen sån

Min bästa vän(ner) är… handplockade och därför helt underbara

Min första riktiga kyss… var precis lika seriös som min senaste

Jag avskyr när folk… en kortare lista vore kanske vad jag inte avskyr om folk

Kärlek är… något man pysslar med när man är gammal nog att ta en ton skit

Någonstans, tänker någon… troligtvis samma smörja som jag tänker nu

Jag kommer alltid att vara… annorlunda och svår att förstå sej på

Jag är hemligt förälskad i… tja det var väl 10 år sen något var hemligt senast

Sist jag grät var… troligen inte så länge sen

Min mobiltelefon är... väldigt jobbig att titta på just nu 

När jag vaknar på morgonen… inser jag att det goda var en dröm

Just nu tänker jag på… att jag vill ha en cigg

Bebisar är… inte med på min karta

Homosexuella är… intresserade av folk av samma kön

Blondinbella är… absolut ingen för mej

Ikväll ska jag… försöka sova och hoppas på att allt är bättre imorgon

I morgon kommer jag… jobba på förändring

Jag vill verkligen… att allt ska ta en positiv vändning snart


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0