Skärtorsdag

I all röra här glömde jag helt bort att det är påsk nu... som om jag har tid med det.

Det är väl idag man går omkring utklädd till påskkärring va? Eller åtminstone gjorde man det idag.. för 10 år sen. Nuför tiden står ungar och tjuvröker någonstans istället. Trist det där. När jag blir äldre kommer jag ha en miljon historier om min barndom men barnen idag har ju ta mej tusan ingen barndom. Dom går från småttingar till teens direkt.
Synd tycker jag, men jag fick i alla fall en barndom och det är jag glad för i alla fall.

Anyway.. glad påsk på er.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Linda

Glad påsk! :)

2012-04-06 @ 14:37:39

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0