Rättegång

Rättegången igår gick nog rätt bra tror jag. Anledningen till att jag kallade den för årets coolaste rättegång var att det var min farmor som var målsägande och hon är 92 år. Aldrig i hela sitt liv har hon befunnit sej i en rättssal.. förrän nu när hon är 92, är inte det ganska coolt? Själv har man varit där för mycket tror jag. 

Hon var inte ensam målsägande men jag kollade ju inte på dom andra tanterna. Rättegången skulle hålla på i 4 dagar och jag hoppas att min farmor gav något i alla fall. Jag upplever att rättegången gick helt okej, även om min farmor gjorde bort sej en hel del då och då, haha så söt.

Jag tänkte att jag kan göra en videoblogg någon dag, och där kan jag förklara lite närmare. Det är ibland svårt att förklara något via text.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Lisa

Ja! Gör en videoblogg, har inte riktigt hängt med på det här med rättegången osv :D

2012-04-19 @ 16:52:05

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0