Onsdag

Hej

Det är onsdag, solen skiner och jag sitter i sängen när på att brista ut i gråt.

Det går fan inte över. Jag brukar vara duktig på att hantera smärta, men det är något med det där när man precis har vaknat.
Jag vaknade runt 11.00 och ville bara somna om. Jag sov en timme till och även om jag vill fortsätta sova måste jag komma igång och göra något idag.

Det första jag gjorde när jag vaknade var att skicka ett halvsurt sms till en kille som har min sko.
Precis som alla andra människor blev han as lack när jag satte ner foten så nu får jag väl aldrig tillbaka min sko. Jag känner att vågen av misslyckanden från min sida sköljer över hela landet. Hela tiden har jag lagt mej lite på hans nivå för att få tillbaka min sko, lite sneaky kan man tycka. Han har raggat jag har väl typ besvarat. Jag har väl i princip gått med på att träffas och glo på film eller något, allt för att jag ska få tillbaka min älskade sko.
Nu slipper jag det och min sko lär åka i soptunnan senare idag. Stackarn, vilket öde för en liten sko.

Istället för att träffa honom ska jag snart sticka iväg och sparras, som jag gör varje ondag. Idag ska det bli underbart att både få leverera slag men även ta emot ett gäng. Lite fysisk smärta skulle kanske dämpa den psykiska.

Hoppas ni får en bra onsdag



Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0