Måndag

Hej

Det är måndag, jag är sjuk och jag tänkte göra ett tappert försök att komma igång med bloggen igen.

Idag vaknade jag vid typ 14.30 snorig och virrig och sen dess har jag ringt lite viktiga samtal och mailat en del viktiga grejer.
Plötsligt blev jag väldigt viktig känner jag.

Egentligen skulle jag varit och tränat nu men eftersom jag är sjuk och hade massa viktiga grejer att göra så fick jag skippa det. Förhoppningsvis är jag på benen imorgon. Kul ordval förresten, för jag skadade foten när jag sparrades i fredags och den gör fortfarande rätt ont. Jag är lite rädd för att det ska bli värre så en dags vila kanske bara är bra.

Hoppas ni får en bra måndag


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0