Gymkort tack

Vill skaffa gymkort och börja träna rygg på riktigt! Set är så jäkla sexigt med snygg rygg. För övrigt tycker jag att det inte gör något om det ser ut som att man har lite för mycket fett om man har tollräckligt med muskler så man inte ser sladdrig ut. Platt mage i all ära men jag vill nog hellre att man ska kunna skymta magmuskler jag.  
30 pers tänker "Meh, ju smalare man är desto mer syns ju musklerna". Det är möjligt men det var inte riktigt så jag menade.
Hur som helst .. damn, jag vill skaffa ett gymkort.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0