Fredag med Roya

Hej

Jag hoppas att allt är bra med er. Själv har jag haft fullt upp sen i fredags förmiddag... eller när jag nu vaknade.

I fredags vaknade jag, gjorde mej i ordning och sen åkte jag till stan och mötte upp Roya för tacobuffe på Hellströms.  Jag hade kanske kunnat räkna ut att det ena skulle leda till det andra, men av någon anledning trodde jag ändå att det skulle bli en lugn kväll. Tanken var att jag skulle på fest på lördagen så en nykte kväll med en god vän och tacos var inte helt fel.
Det slutade i alla fall med 2 öl, 2 cider och sen åkte jag, Roya och några tjejer vidare till Medusa. Där blev det ytterligare några cider och några öl och vid stängdning blev jag och Roya uppraggade av en tjej som sen drog med oss på efterfest på Tyresö.
Efter en lång kväll, en lång natt, och en rätt lång morgon åkte jag och Roya hem.

Jag vinglade in inaför dörren runt 09.30 på morgonkvisten. Helt okej kan man ju tycka, men inte om man ska på sin egen födelsedagsfest 4 timmar senare.



En bild på mej och Roya, från en annan kväll där planerna tog en oväntad vändning


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0