01.30

Puh! Äntligen hemma!

Det är första gången jag sitter ordentligt sen jag satt här förra gången och bloggade för 11 timmar sen.. om man inte räknar med mina tunnelbaneresor, vilka i och för sej känns rätt obetydliga om man har stått upp i 11 timmar.

Först var det mina vanliga timmar på träningen, men idag blev det bara 1½, och efter det ett antal timmars jobb utan rast. Jag kunde ju säkert tagit rast men av någon anledning gör jag aldrig det.

Mina fötter värker och jag är trött som tusan, men i övrigt har dagen varit riktigt bra tror jag. För en stund sen slängde jag i mej middag i form av ett glas mjölk. Nu vill jag bara sova.

Tack och hej


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0