10 nya grejer till barret







♣ L'oréal Absolut repair schampoo (kampanj med inpackningen) - Baresso - 339 kronor
♣ L'oréal Absolut repair balsam - Baresso - 399 kronor
♣ L'oréal Absolut repair inpackning (kampanj med schampoot) - Baresso - 339 kronor
♣ REF Ocean Mist 303 (x2) - Baresso - 199 kronor
♣ Schwarzkopf OSIS Session extreme hold (x2) - Baresso - 189 kronor
♣ Schwarzkopf OSIS Flatliner - Baresso - 165 kronor
♣ Schwarzkopf OSIS Buff (x2) - Baresso - 198 kronor
♣ Schwarzkopf OSIS Buff (NY) - Baresso - 149 kronor
♣ Fudge Care 1 shot - Baresso - 99 kronor
♣ Schwarzkopf OSIS Glamour queen (x2) - Baresso - 299 kronor


Nu tycker ni att jag är dum i huvudet igen.  Visst, det var inte gratis men det kommer ta ett år innan jag behöver beställa något igen. Det kommer förstås inte hindra mej ifrån att beställa mer men, som sagt, jag behöver inte. Ni vet hur jag är med mitt hår - det ska vara bra produkter som håller . Dessutom har jag räknat ut att det inte blir speciellt mycket billigare att köpa billiga produkter i längden. Dessa räcker i flera månader, nästan ett år. Det gör ju inte Wellas skitschampoo för 24 spänn till exempel. Det kan vara värt att ha i åtanke när man ska försöka vara ekonomisk.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0