Äcklad, så satans äcklad

Jag kan verkligen inte släppa det jag skrev om i förra inlägget. Jag blev så illamående att jag dom senaste timmarna velat köra upp både frukost och middag i ansiktet på en snubbe.
Jag är äcklad av killar, av sex, av att folk förslker utnyttja mej, av att folk försöker sätta på mej när jag sover, av att folk försöker våldta mej när jag är på väg hem efter en rolig partykväll med tjejerna.
Jag är så fruktansvärt satans äcklad av att hela samhället styrs av sex.

Jag äcklas av tanken att folk knullar i 12-årsåldern, jag äcklas av att 50-åriga pappor pullar sina 10-åriga döttrar, jag äcklas av att kvinnliga lärare med bröst ner till knäna förför sina elever på skolbänkar under raster, jag äcklas av att killar ser mej och tänker på sex istället för att dom ser mej och ser en fantastisk människa, jag äcklas av att det enda folk vill veta om mej är hur jag ser ut naken och hurvida jag gillar analsex eller inte.
Jag mår illa av att logga in på msn och få en bild föreställande en kuk skickad till mej det första som händer, eller en sexnovell men mainpoint att jag blir sönderknullad av författaren och hans 10 polare. Jag vill inte snacka sex, jag äcklas av att se killar runka i webben och jag vill inte höra vad dom vill göra med mej på i sängen och på resterande möbler i huset.

Jag beklagar att alltför många tjejer låter sej växa upp i ett samhälle där dom klassas som sällskapsdjur, att dom accepterar detta och låter det hela fortsätta tills det går för långt. Lika mycket beklagar jag att det tog mej 19 år att inse att jag är värd så jävla mycket mer än 2 kukar i röven.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Anonym

Gött stuumpan !

2011-09-11 @ 18:11:47

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0